Helgener og syndere ' DLC
Denne DLC indeholder følgende elementer: Afslappet Detektivudklædning Clergy Jon Slavic Gangster Helgener og Syndere Quest Sherlock er tvunget til at finde grænsen mellem kirke og stat, hvilket udfordrer hans forpligtelse til at overholde loven og retfærdighedsprincipper. Du får adgang til opgaven ved at aflytte et af de mange steder i byen efter den anden hovedopgave (et Forgyldt Bur (A Gilded Cage)) har været afsluttet.