Happy's Humble Burger Farm
Tillykke, du er blevet hyret til at tage nattevagten! Du skal være helt alene, men vi er sikre på, du klarer den … Du skal grille bøffer, styre fryserne og servere drinks i vores hyggelige restaurant i byens udkant. Kunderne er vilde med menuen, og de kan ikke få nok af vores sandwiches: Happy’s Deluxe, Fantastic Fowl og Poppin’ Pork. Pomfritterne og de sprøde laksenuggets er også meget populære. Jeg har også hørt rygter om Happy-Dogs og desserter i den nærmeste fremtid! Når kunderne bestiller, skal du lægge en plan og udføre den. Hvis du serverer det forkerte eller er for langsom, får du en advarsel. Og når du har fået tre advarsler, ja ... lad os bare sige, at Happy the Humble Heifer ikke er så rar, når kunderne er sure. DU SKAL IKKE GØRE HAPPY VRED. TAG OS PÅ ORDET. Men du skal nok klare den! Så længe Happy er glad, skal det nok gå fint! Vi tror på dig!