Hand of Fate
På den anden side af de tretten porte der står ved verdens ende, spilles spillet om livet eller døden. Træk dine kort, spil din hånd og opdag din skæbne. Hand of Fate er et hybrid roguelike/aktion-RPG/deck builder-spil, hvor spilleren bygger en kortbunke, som så bruges til at klare sig med i fangehullerne, der bliver udforsket. Når du går i kamp, flyver alle de kort, du har indsamlet, op i hånden i fuld 3D-modellering, og kampen begynder.