Hand of Fate Deluxe Edition
Hand of Fate Deluxe Edition indeholder det oprindelige spil samt spilpakken (DLC) Jokere og opdateringen Mord På Åbent Hav. Beskrivelser nedenfor: Deck-building kommer til live i Hand of Fate! En uendelig serie togter der kan spilles om og om igen - optjen nye kort, opbyg dine kortbunker, og prøv så at besejre det! Træk dine kort, spil din hånd og opdag din skæbne. Spil Hand of Fate på en helt ny måde , med tilføjelse af Fate -kort . Vælg din skæbne , og du vil spille med en helt unik sæt regler og møde en helt unikt sæt af udfordringer. Denne DLC omfatter 9 nye Fate -kort med deres egne Encounters og særlige poster.