Hand of Fate 2: Outlands and Outsiders
Spilpakken til Hand of Fate 2: Outlands og Outsiders udvider Spillet om Liv og Død med en helt ny kampagneudfordring og en unik ledsager. Vov at tirre lænkede guder i udfordringen Korttegner, hvor du skal finde en legendarisk portal som kan rette en fejltagelse fra din fortid. Tag med Hubie Hittebarn, din uforudsigelige goblinledsager ud på hans rejse for at afsløre en profeti om verdens undergang. Du skal have hovedspillet Hand of Fate 2 på Steam for at spille.