Hamster Playground - Skateboard Game Mode
Gør dig klar til den nyeste adrenalinfyldte spiltilstand tilføjet til Hamster Playground - vi introducerer en helt ny ""Skateboard Racing"" spiltilstand! Det er tid til, at din hamster bliver en skateboard sensation. Deltag i løb, naviger gennem specielt designet baner og konkurrer sammen med 3 andre hamstere for at blive en vinder og vinde præmier. I ""Skateboard Racing"" bliver din hamsters smidighed sat på den ultimative prøve. Konkurrer mod venner eller AI-modstandere, hvert løb lover en spændende oplevelse. Tryk på knappen på det rigtige tidspunkt, og skub dig selv mod sejr. Brølet fra publikum, suset af vinden, når du tager fart, og glæden ved at krydse målstregen - ""Skateboard Racing"" bringer et nyt niveau af spænding til HamsterLegepladsen.