Hamster Playground - Kawaii DLC
Domo Arigato, Mr. Hamsta! Kawaii er en ny DLC-pakke til Hamster Playground - en pakke med indhold, der stærkt relaterer til kirsebærblomsternes land. Dette sæt vil give dine hamstere mulighed for at efterligne samuraier, iføre sig kimonoer osv. Få dine hamstere i godt humør ved at dekorere deres hjem i en virkelig asiatisk stil, udfør nye opgaver og gør nyt arbejde på et overdådigt japansk-refereret sted. Kawaii DLC inkluderer: Nye japansk-inspirerede matchende genstande til hamsterens hjem; Kostumer, der lader dig udtrykke dine asiatiske rødder. Helt nye quests med unikke belønninger; Nye jobs til dine hamstere.