Hamster Playground - Ancient Skin Pack
Afdæk fortidens mysterier med det gamle hamstersæt! Pynt din hamster i majestætiske klæder, indviklede hovedbeklædninger og symboler på gammel visdom. Se, hvordan din hamster forvandles til en majestætisk figur, klar til at udforske hemmelighederne fra længe forsvundne civilisationer. Dette DLC indeholder et klart sæt af nye kostumer, samt separate genstande til din hamster at klæde sig ud med andre tilgængelige elementer.