Hamster Playground - Adventure & Style DLC Pack
Forbedr din Hamster Playground-oplevelse med Adventure & Style DLC-pakken, der indeholder seks spændende udvidelsespakker, som tilføjer nye temaer, kostumer, opgaver og job til dine hamstere. Dyk ned i en verden af sjov og lad dine hamstere udforske nye eventyr med stil! Inkluderede DLC'er - Spooky Hamster House DLC: Introducer en smule uhygge til festen! Denne DLC tilføjer uhyggelige dekorationer, skræmmende kostumer og uhyggelige opgaver til dine hamsteres verden. - Hamster City DLC: Det er tid til at komme i gang med arbejdet! Bring bytematiseret indhold, arbejdsrelaterede kostumer og byinspirerede opgaver til dine hamstere. - Kawaii DLC: Domo Arigato, Mr. Hamsta! Omfavn charmen fra Japan med asiatisk-tematiserede dekorationer, traditionelle kostumer og nye opgaver i en glamourøs indstilling. - Doll House DLC: Drømmer enhver pige ikke om et dukkehus? Forvandl dine hamsteres hjem til et dukkehus med rockmusiker kostumer og sjove nye opgaver. - Royal Hamsters DLC: Det er tid til en lille smule fantasi! Tilføj middelalderlig magi med slotstema-genstande, royale kostumer som riddere og prinsesser, og opgaver inspireret af middelalderlige fortællinger. - Cute Pets DLC: Føl dig som om, du er på en gård med denne bedårende DLC! Introducer gårdtematiserede dekorationer, dyrekostumer og gårdrelaterede opgaver til dine hamstere.