Halo Wars 2: Tilpasset krigsmaling
Nu kan du kæmpe med stil med tre nye fartøjsoverflader. Pynt dine Banished-enheder på med Pearl-White-overfladen og UNSC-styrkerne med Camo-overfladen. Kun til brug i multiplayer og spiltypen Blitz.