Halo Wars 2: 9 Blitz-pakker + 1 gratis
Gør dig klar til Halo Wars 2’s blitz-spil med 9 blitz-pakker, og få 1 gratis bonuspakker! Opbyg dine hære, lås op for nye enheder, og opgrader dine nuværende kort med denne startpakke til Halo Wars 2’s blitz-spil. Hver pakke indeholder et udvalg af kort, der varierer i sjældenhed fra Common til Legendary.