Halo 5: Guardians – Power Up REQ-pakke
Slip alle de mange kampforstærkere løs i Halo 5: Guardians med Power Up REQ-pakken! Forstærkerne Active Camo, Damage Boost, Overshield og Speed Boost er udviklet for at hjælpe Spartans i Warzone-simuleringer, og de kan hurtigt vende kampen til din fordel på slagmarken. Power Up REQ-pakken låser op for 1 Power Up Certification, hvis den er tilgængelig, samt 16 Power Up REQs, der kan bruges én gang.