Halloween 2013 Outfit Sæt
Sæsonen er (dead or) alive med stemningen fra Halloween! Få din egen Dead or Alive 5 Last Round Halloween pakke med alle 28 søde og skøre forklædninger! Denne pakke indeholder outfits til alle DOA5LR karakterer undtagen Alpha-152, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Raidou og Honoka. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger dette outfit. *Du skal købe karakteren, inden du kan bruge dette outfit.