Gungrave G.O.R.E
Gungrave G.O.R.E er et stilfuldt actionskydespil i tredjeperson fra det sydkoreanske studie, IGGYMOB, hvor du påtager dig rollen som Grave, en supersej, genopstanden revolvermand og drømmeantihelt, der nedskyder tonsvis af fjender i en bloddryppende ballet af kugler. G.O.R.E Som den genopstandne revolvermand fra titlen bliver du dine drømmeste sejeste antihelt, en ultimativ dræbermaskine, der smadrer dine fjender uden nåde. For Grave er det ikke en mulighed at søge dækning eller trække sig tilbage - han tordner derud af, og gerne lige igennem fjenderne. Giv dine fjender med grovstilen i stilfuld våbenkamp Stilfulde tredjepersonskyderier møder kampsport på tæt hold og skaber sømløst flydende action, hvor du knuser fjenderne i en bloddryppende ballet af kugler. Udnyt dine Cerberus-pistoler med ubegrænset ammunition og din transformerbare EVO-kiste til at udløse ødelæggende kombier med maksimal skade og stil. Lad der blive hævn Spænd dig fast til en vild tur, en episk og følelsesmæssig historie om hævn, kærlighed og loyalitet - med mere end 12 timers spil i historiespiltypen for både Gungrave-fans og nybegyndere. Nyd sceneriet Tag på et episk eventyr igennem et sydøstasien, inspireret af rigtige lokaliteter med et mørkt, futuristisk twist.