Gungrave G.O.R.E - O.D. Grave DLC
Lyst til at skrue tiden tilbage til 2004 og give dig selv en overdosis oldschool-action? O.D. Grave (O.D. Grav) leverer varen og forvandler dit eventyr til alt det, du husker fra dengang.