Gungrave G.O.R.E - Harry MacDowel DLC
Harry MacDowel er manden, der engang var klar til at gå gennem tykt og tyndt med Brandon Heat. Han voksede op i fattigdom og sluttede sig til Millennion, en organisation grundlagt af Big Daddy. Harry, der altid havde drømt om frihed og magt, havde lederambitioner og ville gøre alt for at indfri sine drømme. Det endte med, at han myrdede sin gamle ven, Brandon Heat (Beyond the Grave). Harry MacDowel har de samme stats som Grave. Selvom han skyder langsommere, så rammer hans skud hårdere. Han kan smadre skjold med sine normale skud.