Gun Psycho-pakke
Gå amok i krudt og kugler! Tag den eksklusive Gun Psycho-dragt på, ram plet med reflekssigtet på din skinnende nye Marksman Rifle, og indtag sletterne bag rattet i din Wasteland Cruiser. Gun Psycho-pakken inkluderer: et nyt buggy-udseende, en ny figurdragt og et nyt våbendesign. Bemærk: Dette indhold kræver udvidelsespakken Dying Light: The Following.