Guldklump (200)
Battle Islands 200 guld (præmievaluta) Køb en Guldklump til dit skatkammer i Battle Islands. Guld giver dig mulighed for øjeblikkeligt at færdiggøre konstruktion og hurtigt styrke din frontlinje!