Guldbunke (1200)
Battle Islands 1200 guld (præmievaluta) Køb en Guldbunke til dit skatkammer i Battle Islands. Guld giver dig mulighed for øjeblikkeligt at færdiggøre konstruktion og hurtigt styrke din frontlinje!