Guacamelee! STCE 'Frenemies' figurpakke
Brug Javier Jaguars ædle styrke, FlameFaces skurkagtige listighed, X'Tabays dødbringende magi og Uay Chivos legendariske lederskab i kampen for at rede El Presidentes datter og verden fra Carlos Calaca. Alle fire figurer har fået nye animationer og unikke egenskaber, som vil ændre måden, du spiller på. Sæt dine evner på prøve for at oplåse nye gennemførelser -- og måske finde et påskeæg eller to ...