Guacamelee! 2 – The Proving Grounds (Udfordringsniveau)
Har du det, der skal til for at imponere en gud? Den store Tiempochtli har måske kraften til at hjælpe dig ... hvis du kan vække ham fra hans søvn. Rejs fra Villachula til Badlands, hvor du kan finde indgangen til Proving Grounds, der er et oldgammelt tempel dedikeret til luchador-kunsten. Prøv kræfter med 15 nye, unikke udfordringer for at bevise dit værd, og få adgang til Tiempochtlis hellige sovekammer. Tjen Challenge Medals for at låse op for 6 (eller flere?) nye spilbare figurer, der hver har deres særlige egenskaber: Kæmp med vildskab, og mos dine fjender som Flame Face. Kom i topform som Chamoya. Tag fat i dine modstandere, og tving dem til at overgive sig som Coscorrona. Lad verden se dine pragt som Rooster Ramirez. Find svaret på livets gåde som Uay Coco. Lås op for det super hemmelige kostume ved at tjene en Gold Medal i alle 15 udfordringer! Måske kan du endda låse op for et SÆRLIGT super hemmeligt, nyt kostume af ... men det får du at se.