Grumio's Last Trick Bag
Vergroot je game-ervaringen met de nieuwe officiële uitbreiding voor Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Last Trick Bag DLC biedt een schat aan surprises: - Grumio's Backpack - Pamphlet of recipies - 3 x Grumio's Cotton Candy Dye - 2 x Grenades ingredients - 1 x Inert Wand Met deze ingrediënten kun je maken: - Scales of Steel grenade - White Dragon wand (met een Ice Wall vaardigheid) Eenmaal gedownload zullen deze DLC items in je inventaris verschijnen.