Growtopia
Velkommen til Growtopia, verdens mest kreative sandkassespil! Growtopia er et populært MMO-spil, hvor alle er helte! Spil sammen med troldmænd, læger, opdagelsesrejsende og superhelte! Opdag tusindvis af unikke genstande, og byg dine egne verdner! BYG hvad som helst – borge, fangekældre, skyskrabere, kunstværker, puslespil – endda dine yndlingsfilmscener! SKAB DIN UNIKKE FIGUR, bliv hvem som helst! Fra en rumridder med et lyssværd til en adelig dronning med egen drage! SPIL TUSINDVIS AF MINISPIL, som andre spillere har lavet! Fra parkour og kapløb til kampe mellem spillere og spøgelsesjagt! FREMSTILLING OG HANDEL, fremstil nye genstande, og sælg dem til andre spillere! MÅNEDLIGE OPDATERINGER! Vi gør vores bedste for at underholde dig med spændende månedlige opdateringer, der omfatter nye genstande og begivenheder! UDFORSK utallige unikke pixel-verdner – du kan besøge dem alle! SLUT DIG TIL VORES FÆLLESSKAB – spillere i hele verden venter på, at du tilmelder dig!