Grow: Song of the Evertree
Dyrk dine egne verdener, og plej en dyb naturlig forbindelse med alt, hvad de rummer. Se dine handlinger ændre verden til det bedre, og bring Evertree tilbage til livet i denne betagende verdensskabende sandkasse med styring af liv og eventyrelementer. Alarias verdener er falmet med tiden. Evertree – hvor mange verdener holdt til på dets utallige grene - er nu ikke andet end et ungt træ, og dets fordums pragt er længe slettet af hukommelsen. Ingen ved, hvordan man får det til at gro. Men du er anderledes. Du hører solen, når den synger over himlen. Du hører regnens sprog, når den trommer mod jorden. Du er den sidste af Everheart-alkymisterne og din opgave er gået i arv fra generation til generation - Dyrk og beskyt Evertree! - Oplev en levende, unik verden… i dit eget tempo - Dyrk dine egne verdener! - Mød nye mennesker, og skab et samfund! - Byg din egen drømmeby - Et smukt soundtrack af spil- og animekomponisten Kevin Penkin. - Mystik!