Grim Legends 3: The Dark City
Udgiv dig for at være en utrættelig monsterjæger i en korrupt by, der håber på frelse! Da det kraftfulde relikvie, som betvinger Koshmaar – et skrækindjagende væsen fra en anden verden – bliver stjålet, må du på et eventyr til den gotiske by Lichtenheim, der beboes af Maskwraiths – dæmoner underlagt en kraft fra en anden dimension. Adlyd kaldet fra the Dark City!