Grim Legends 2: Song of the Dark Swan
Da dronningen af Eagle Kingdom bliver ramt af en mystisk sygdom tilkaldes en berømt healer til Eagle Castle for at undersøge hende. Healerens opgave bliver med et forandret, da rigets unge prins forsvinder under mystiske omstændigheder. Vor helt har nu kun en dag til at nå frem til ruinerne af Swan Kingdom og opklare mysteriet bag familiens forbandelse.