Gravel King of Buggies
De vilde Buggies er uforlignelige terrængående fartøjer, der deltager i løbet med hurtig og elegant styring. Gravel Channel indeholder nu et nyt afsnit af Off-road Masters, hvor du kan sætte dine evner på prøve.