Gravel Colorado River
Den brandvarme ørken i Arizona er det perfekte sted for et nyt afsnit af Off-road Masters. Gravel Channel vender tilbage til USA med nye baner og spektakulære Wild Rush-løb, der finder sted omkring en dæmning på Colorado -floden.