Gori: Cuddly Carnage - Dragon Skin Pack
Vis Adorable Army din VREDE med Chinese Dragon premium Skin Pack til Gori: Cuddly Carnage indeholder: - Et smart selvlysende outfit med dragetema til Gori - En ny bemaling i skinnende guld til F.R.A.N.K. - Nye effekter til Goris skjold. Hent pakken i dag, og nedkæmp Adorable Army med stil!