Goofy Roofs Pack
Er Wreckfest ikke vildt nok til dig? Nu kan du gå helt amok og more dig med disse tagudsmykninger! Vælg mellem 20 vilde og sjove genstande såsom raketter, sprængstof, en oppustelig enhjørning, deal with it-briller, forskellige hatte og meget andet. Udsmykningerne passer til alle biler. Denne DLC-pakke er også inkluderet i Season Pass.