Golf With Your Friends - Legends of Olympus Pack
Vær med til at hylde den sagnomspundne fortid i Gingy-folkets hjemland med Legends of Olympus Pack! Olympus er et land med myter og monstre, krigere og helte såvel som nogle hæderlige golfspillere! Pakken indeholder følgende kosmetiske genstande til din bold: Gorgon Minotaur Corinthian Helmet Winged Hat of Hermes Olympian Wig Trireme Charon's Ferry Zeus' Lightning Souls Trail Olympian Vase Stå knivskarpt med den helt nye Legends of Olympus Pack. Efter tusindvis af år kan man vist roligt sige, at disse genstande aldrig vil gå af mode – og udvalget er kolossalt godt.