Gigantosaurus: Dino-vogn
Ræs rundt i Cretacia i et forhistorisk racermesterskab for op til 4 spillere i alle aldre, hvor du kan spille som dine yndlingsdinovenner og endda rende ind i den sagnomspundne Gigantosaurus! Dette racereventyr er fyldt med fantastiske forhindringer og forstærkninger, som man kun finder i dinosaurussernes verden. Flygt fra farer såsom den brandvarme lava fra Mount Oblivion, eller mærk kraften fra Gigantosaurus' mægtige brøl. Drøn gennem flokken ved at samle på særlige evner, der sørger for smutveje eller et boost fra rygraketten … eller bare en mulighed for at slå dine rivaler omkuld. Her er spillestile for enhver smag inklusive autostyring og skærmtekst, der læses højt af ankylosaurussen Mazu. Med 15 baner og 8 figurer at vælge mellem er der mulighed for at udforske en hel ny verden med dinoræs. Saml familien til en lynende hurtig og hyggelig fest, der er næsten lige så stor som Gigantosaurus' appetit!