Gigahertz Visualizer X Outfit for Doombox
Efter et af sine mange amokløb vågnede Doombox i lænker under et laboratoriums klare lys. Mens han lod, som om han var slukket, overhørte han sine fangevogtere have en ophedet diskussion. "Det er stadig Emne A1, bare splejset med en ghettoblaster – på én eller anden måde. Energisignalet er ikke unikt, det var derfor, du udslettede laboratoriet i South Shine City i stedet." "Vi var nødt til at bruge kanonen! Der var ikke andre muligheder!" Intet af det ragede Doombox en brik. Han sprængte kæderne og knuste alt glas i rummet. Et væsen, halvt flydende, dryppede ned på ham fra en beholder med etiketten "B1". Det var det sidste, han huskede.