Stor helt, større ansvar! Denne DLC tilføjer ""Ultraman & Emi"" fra Ultraman: Rising til spillet, med ikoniske evner fra den animerede spillefilm og et unikt færdighedssæt, der kombinerer Ultraman og den nyfødte kaiju, Emi, som én. karakter. Som Ultraman er du stjerneatleten Ken Sato, som modvilligt vender hjem for at overtage sin fars pligter som Ultraman. Men han finder hurtigt mere, end han havde regnet med, da han er tvunget til at opdrage en nyfødt Kaiju, som han senere kaldte Emi. Som alle spædbørn er hun nysgerrig, men alligevel temperamentsfuld, sød, men krævende; selv hendes råb er som bevæbnede raserianfald. Træd ind i GigaBash-arenaen som denne dynamiske duo, mens de trækker kraftfulde (og nogle gange tilfældige) kombinationer for at besejre deres fjender; Fej slagmarken ren, mens du konvergerer Ultraman og Emis ultimative for at danne ét kraftfuldt stråleangreb og mere! Så vil du rejse dig op og opdage, hvad det virkelig vil sige at være en helt?