GigaBash - Mighty DLC: R.O.J.A.K & Balzarr
Med navnet Dæmonstjernen er "Balzarr" en ny Titan, der styrtede ned på Jorden som en meteor fra det ydre rum. Brug dens massive bladhale og smidighed til at fare rundt på slagmarken, mens du let hugger fjender ned. Den kan også gå i sin karakteristiske Rovdyrstilling, hvor den kan sidde på sin egen hale eller på siden af en bygning for at forberede flere efterfølgende angreb mod sit bytte. 5 sind i 1 krop; "R.O.J.A.K." er en super kampmech kontrolleret af et ukoordineret team af Mighty Warriors, der tjener som menneskehedens sidste forsvarslinje mod "Balzarr". Gnav dine fjender ned med din T-Rex torso, spark fjender op i luften med dine kanon-drevne støvler, skyd fjender på afstand med din Dragearm, kast Durian-bomber på dine fjender og meget mere. At ramme en fjende med hver kropsdel vil tillade piloterne at synergisere og aktivere mechens fulde potentiale. Vil du hjælpe "R.O.J.A.K."-teamet med at beskytte menneskeheden mod denne himmelske angriber, eller vil du spille som "Balzarr" og slippe helvede løs på Jorden?