Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
Sprint igennem komplicerede baner og forvandl hele verden efter eget ønske i dette intense, prisbelønnede platformsspil. Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut kombinerer grafik med visuelt bid og stram styring med udfordringen ved retroperiodens platformsspil. Du morfer flydende mellem to dynamisk forskellige drømmeverdener for at låse gåder og bekæmpe grufulde fjender og bosser. Nøglefunktioner - Blæs dig igennem 33 baner, deriblandt et spritnyt eventyr, Rise of the Owlverlord. - Hver bane forvandles mellem to modsatrettede drømmeverdener! - Lette og svære sværhedsgrader for alle baner og bosser. - Intuitiv styring og gnidningsfrit flow af spillet; behersk den stramme styring og besejr de nedrige prøvelser forude. - Fuld HD 1080p med glat framerate: Gianas drømmeverdener springer ud af skærmen med smuk 3D-grafik, som morfer foran dine øjne. - Oplev et dobbelt crossfading lydspor af Chris Hülsbeck og Machinae Supremacy. - Masser af ekstramateriale: Baner med Halloween- og juletemaer er tilgængelige fra starten af.