G.I. Joe: Operation Blackout
G.I. Joe og Cobra er tilbage! G.I. Joe: Operation Blackout er et klassisk teambaseret tredjepersonsskydespil, hvor du spiller som din yndlingskarakterer fra Team G.I. Joe og Team Cobra. Oplev action fra begge sider, når du hjælper G.I. Joe med at gendanne orden og føre Cobra til verdensmagten. G.I. JOE VS COBRA - Spil med 12 af dine yndlingskarakterer fra begge sider, herunder Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro og flere i PvP med 4 spillere på tværs af 17 episke story-missioner. Indeholder stemmespil for over 20 ikoniske karakterer i G.I. Joe-universet. KAMPVÆRKTØJER – Kæmp for din side med 18 fantastiske våben, 36 våbenskins, 12 skiftende karakterskins og en række unikt destruerende og ultimative egenskaber. LEGENDARISK FRANCHISE - Tag kontrol over de legendariske G.I. Joe Persuader og Cobra H.I.S.S. tanks i din kamp på klassiske placeringer som USS Flagg og Cobra Hovedkvarter. CO-OP og PVP-multiplayer – Spil kampagnen med en ven i lokal co-op, eller konkurrér i lokale PvP-kampe med fire spillere i 4 multiplayertilstande: Capture the Flag, Assault, King of The Hill og Deathmatch Arena.