G.I. Joe: Operation Blackout - Digital Deluxe
G.I. Joe og Cobra er tilbage! G.I. Joe: Operation Blackout er et holdbaseret tredjepersonsskydespil, hvor du spiller som dine yndlingsfigurer fra Team G.I. Joe og Team Cobra. Du kan kæmpe for begge sider og hjælpe G.I. Joe med at opnå fred eller overtage verdensherredømmet med Cobra. Fortsæt kampen med helt nye figurer og våbenoverflader og få eksklusiv adgang til kunst og musik fra spillet! G.I. JOE VS COBRA - Spil med 12 af dine yndlingskarakterer fra begge sider, herunder Snake Eyes, Duke, Roadblock, Storm Shadow, Cobra Commander, Destro og flere i PvP med 4 spillere på tværs af 17 episke story-missioner. Indeholder stemmespil for over 20 ikoniske karakterer i G.I. Joe-universet. KAMPVÆRKTØJER – Kæmp for din side med 18 fantastiske våben, 36 våbenskins, 12 skiftende karakterskins og en række unikt destruerende og ultimative egenskaber. LEGENDARISK FRANCHISE - Tag kontrol over de legendariske G.I. Joe Persuader og Cobra H.I.S.S. tanks i din kamp på klassiske placeringer som USS Flagg og Cobra Hovedkvarter. CO-OP og PVP-multiplayer – Spil kampagnen med en ven i lokal co-op, eller konkurrér i lokale PvP-kampe med fire spillere i 4 multiplayertilstande: Capture the Flag, Assault, King of The Hill og Deathmatch Arena Digital Deluxe Edition indeholder: Classic Duke & Classic Cobra Commander Character Pack – To nye figuroverflader baseret på den velkendte tegnefilm fra firserne! Battle Gear: G.I. Joe & Cobra Weapons Pack – Indeholder 12 nye våbenoverflader i Cobra-guldfarve og G.I. Joe-sølvfarve. Eksklusiv digital illustrationsbog – Se illustrationer fra spillets design, som aldrig tidligere er blevet offentliggjort. Digitalt soundtrack – Musiknumre i fuld længde fra spillet samt bonusnumre fra tegnefilmen fra firserne.