Ghost of a Tale
Ghost of a Tale følger en modig trubadurmus ved navn Tilo, der drager af sted på en farefuld færd for at flygte fra fængslet i Dwindling Heights Keep og få svar på, hvad der er sket med hans store kærlighed Merra. Spillet foregår i en verden, der kun er befolket af dyr, og kombinerer elementer fra klassiske eventyr, action-RPG og udforskningsspil med en rig og medrivende visuel stil. Ghost of a Tale væver en storslået og dog intim fortælling. Du har musens evne til at snige sig, bevæge sig og gemme sig – og dens kærlighed til musik – og skal bruge det hele for at udforske katakomberne under Dwindling Heights Keep, undgå stedets farer og afsløre dets hemmeligheder. Dwindling Heights er et farligt sted for en lille mus, og Tilo er ikke synderligt stærk. Når du står over for fjender, der er dobbelt så store som dig, skal du udnytte din hurtighed og list. Tal med de figurer, du møder, få fjender og venner, og gør alt i din magt for at finde Merra.