GGST Season Pass 4
[GGST Season Pass 4-indhold] Et spændende sæsonpas, der indeholder 4 yderligere spilbare figurer, baner og sæson 4-bonusfarver til figurerne som ekstra DLC til Guilty Gear -Strive-. *Bemærk, at GGST Season Pass 4 kan købes som del af en pakke eller for sig. Sørg for ikke at købe to eksemplarer. [GGST Season Pass 4-indhold] ・Sæson 4-farver til figurerne ・DLC-figur #14 Queen Dizzy ・DLC-figur #15 Venom ・DLC-figur #16 Unika ・DLC-figur #17 Lucy ・DLC-bane #7 ・DLC-bane #8 ・[Season Pass 4-købsbonus] Sæsonpas 4-luksusfarve *Det er nødvendigt at købe hovedproduktet for at få adgang til dette indhold. Du skal også have hentet alle de seneste opdateringer. *Dette ekstra indhold vil være tilgængeligt i spillet. Du kan se servicelisten i din købshistorik for yderligere information.