GGST Season Pass 3
Et spændende sæsonpas, der indeholder 4 yderligere spilbare figurer, baner og Season 3 Paass Bonus-figurfarver som ekstra DLC for Guilty Gear -Strive-. *Bemærk, at GGST Season Pass 3 kan købes som del af en pakke eller for sig. Sørg for ikke at købe to eksemplarer. [GGST Season Pass 3-indhold] ・Ekstra DLC Season 3-figurfarver ・DLC-figur #10 Johnny ・DLC-figur #11 Elphelt Valentine ・DLC-figur #12 A.B.A ・DLC-figur #13 Slayer ・DLC-bane #5 Fallen Prayer, Engulfed Lives ・DLC-bane #6 Amber Fest with Kind Neighbors ・[Season Pass 3-købsbonus] Ekstra Season 3-figurfarver #13~15 *Det er nødvendigt at købe hovedproduktet for at få adgang til dette indhold. Du skal også have hentet alle de seneste opdateringer.