GGST Season 4 Characters Additional Colors
En ekstra farvepakke, inklusive 6 farver til de 3 ekstra figurer fra GGST Season 4 (i alt 18 farver). 3 ekstra figurer fra Season 4 – Queen Dizzy – Venom – Unika *Det er nødvendigt at købe hovedproduktet for at få adgang til dette indhold. Du skal også have hentet alle de seneste opdateringer. *Du kan finde mere information om dette indhold på hjemmesiden. *Farverne til ikke-udgivede figurer bliver leveret sammen med figuren. *Du skal købe DLC-figurerne for at bruge farverne i denne pakke.