GGST Season 3 Characters Additional Colors
En ekstra farvepakke, som indeholder 6 farver til 4 ekstra figurer i GGST Season 3 (i alt 24 farver). ■4 ekstra figurer fra Season 3 「Johnny」 「Elphelt Valentine」 「A.B.A」 「Slayer」 *Det er nødvendigt at købe hovedproduktet for at få adgang til dette indhold. Du skal også have hentet alle de seneste opdateringer. *Du kan finde mere information om dette indhold på hjemmesiden. *Farverne til ikke-udgivede figurer bliver leveret sammen med figuren. *Du skal købe DLC-figurerne for at bruge farverne i denne pakke.