Getaway Car Pack
Det første DLC i Season 2 udvider din unikke biljagtspakke! Bullet: Denne klassiske muskelbil emmer af kraft og styrke, og det er den perfekte flugtbil! Razor: En af de bedste biler til tuning – den er adræt og lynhurtig på de snoede baner. Cardinal: Den diplomatbil er med sit forstærkede karosseri perfekt til de vildeste biljagter! Denne DLC-pakke er også en del af Season Pass 2.