[Genintroduktion] DOA6 Lokkende Mandarin-kjole-sæt
Én af favoritterne fra tidligere titler vender tilbage! Et sæt med Lokkende Mandarin-kjoler til 17 kvindelige figurer. Figurer: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Bemærk: - Produktet indeholdt i dette sæt kan også købes separat. Pas på, at du ikke køber det samme indhold to gange. - Du skal have installeret den nyeste opdatering, før du bruger dette indhold. - Du skal købe de relative figurer, før du kan bruge dette indhold.