Gears of War 4 Season Pass
Gas din lancer op, og forbered dig på at spille samarbejde og multiplayer med Gears of War 4 Season Pass. Deltag i denne VIP-oplevelse, og få de følgende fordele: - Direkte adgang til 19 Gear-pakker, 60 kort fra Season 2 Content-samlingen, 5 garanterede Rise of the Horde Skill-kort og en Horde Expert Gear-pakke - Adgang til en eksklusiv Developer-spilliste, hvor du kan teste nye baner, spiltyper og funktioner inden udgivelsen - Fem eksklusive digitale genstande som del af Vintage VIP-pakken, inklusive Vintage JD-figuroverfladen, Vintage Gnasher- and Dropshot-våbenoverflader, Vintage JD-emblem og Vintage JD-dusør, der giver ekstra XP - Permanent ejerskab af 24 ekstra DLC-baner (to om måneden i et år) til privat spil på dedikerede servere.