Gear.Club Unlimited 2 - Ultimate Edition
Træd speederen i bund, og ræs afsted på mere end 3.000 km bane, der er klar til dig! På en bjergside, gennem en naturpark, midt i en ørken eller langs kysten skal du forsvare din stilling i mere end 250 løb, med mesterskaber, showløb og Grand Prix. Find alt Gear.Club Unlimited 2-indhold, og se de nye sensationelle kørsler: på simple veje og baner, med fart- og udholdenhedsudfordringer… men altid med prestigefyldte biler! Det er op til dig at dominere løbene og fastslå din overlegenhed over dine modstandere! Gå ombord i Porsche Series, og kør legendariske Porsche-biler, f.eks. 911 930 Turbo, og ikoniske udholdenhedsbiler, f.eks. Ford GT40 MK I Gulf på det officielle 24H Le Mans-racerbane om The Endurance Championship… eller kør blot for din fornøjelses skyld på forskelligt underlag! Du får brug for masser af talent og udholdenhed, og et ordentligt tryk på speederen for at blive den bedste!