MD Games S.A.Simulering
Få noget nyt værktøj, og renovér din tankstation. Lav om på vægge, døre og vinduer, og flyt rundt på ting. Lav din egen kunst, der kan konkurrere med Dennis'. Vil du lave om på pakhuset eller værkstedet? Det kan du nu. Og meget, meget mere.