Garfield Lasagna Party
32 minispil i symbolske miljøer, f.eks. Garfields hus, pizzeriaet, Lisbeths dyreklinik... Vores venner Garfield, Futte, Signe og Bettemus har påtaget sig en enorm udfordring: at deltage i en gigantisk lasagnefest! Der er mange forskellige vanvittige spil på menuen: sneboldkast, forhindringsbaner, pizzastykker... Alt for at komme foran dine modstandere: vind minispillene, få de bedste terningekast... og mangedobl de usportslige slag ved hjælp af genstande! Garfields lasagnefest inviterer dig til at spille et festspil, der foregår i vores allesammens fede, orange kats verden. Endeløs underholdning med 32 minispil og 3 spiltilstande! Et spil for hele familien, uanset om I kan lide lasagne... eller ej! 2 BONUSSPILTILSTANDE CHALLENGE-MODE: Denne tilstand, der er beregnet for 4 spillere, giver spillerne mulighed for at nyde deres yndlingsminispil uden at skulle klare alle felterne på spilbrættet: den perfekte måde til et hurtigt spil... som intensiv træning! COMPETITION MODE: Denne spiltilstand giver spillere mulighed for at arrangere et mesterskab med et antal udvalgte minispil, der vælges vilkårligt og spilles efter hinanden i højt tempo! 32 minispil for op til 4 spillere! Spil som en af de 4 ikoniske tegneseriefigurer. 3 spiltilstande: Standard, Challenge og Competition Tonsvis af lasagne gives til den bedste spiller!