Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood er et samarbejds-actionspil for 1 til 4 spillere, som foregår i en genskabt Robin Hood-verden. Gennem De Vises Stens kræfter er Sheriffen af Nottinghams hære blevet stærkere end nogensinde før, og det engelske folk har aldrig været så undertrykt ... LED OPRØRET Spil som Robin, Marian, Broder Tuck eller Lille John, fire helte med unikke, fuldt tilpasselige spillestile, og tag afsted for at plyndre rigdomme, som du kan give til de fattige. Vejen frem fra Sherwoodskoven til sheriffens flyvende slot er blokeret af horder af fjender. Kombiner de forskellige heltes kampstile for at forpurre tyrannens planer og bekæmp soldater med forbedret styrke, forrygende krigsmaskiner og skrækindjagende bosser, som du møder på din vej. STJÆL FRA DE RIGE FOR AT GIVE TIL DE FATTIGE ... OG FOR SELV AT FÅ NYT UDSTYR! Forbedr dit omdømme ved at redde uskyldige liv og ved at give dit plyndringsgods til folket for at få adgang til nye opgraderinger og endnu mere ødelæggende combos. Brug dit resterende guld på købmændene for at opgradere dit udstyr og tilpasse dine færdigheder, så de matcher din kampstil. SAMARBEJDS-ACTION FOR OP TIL 4 SPILLERE Få flere og flere imponerende combos, og samarbejd med dine andre holdkammerater for at udføre ultra-tilfredsstillende combos. Mød dine venner på skjulestedet og find den bedste strategi til missionerne, og brug dem derefter i kamp.